9. 3. 2012

Bucket list #3

lPo dlhšom čase opäť bucket list. Nemám moc nápadov, takže to už bude bývať viac-menej všelijako zmiešané. Hmmm... Tak tu je to.

 

Takže, mať s mojou drahou rovnaké tetovanie. Mehehe, už sme sa dohodli, takže už len počkať do tej 18 :-D Ľúbim ťa, šugr :-*


 

Po druhé, chcem sa poriadne naučiť ovládať moju drahú Faith. Akurát sa pracuje na barových akordoch. Samotný bar mi nerobí už problém, ale keď mám pridať zvyšné prsty, tak sa to celé pokazí. Nehovoriac o tom, že prehodiť bar z hocijakého akordu je horor.

 

S gitarami súvisí aj ďalšia položka. Keď sa naučím poriadne hrať, chcem si kúpiť čiernu elektroakustiku. Niečo také aké je na obrázku. Strašne po takej túžim.

 

Potom by som chcela byť aj tatéristom :-D A vytetovať niekomu (alebo sebe) niečo hrozne nádherné a premakané. Ale na to nemám talent :-D

 

Ďalším mojim snom je naučiť sa na klavíri zahrať November rain. Toto je jedna z tých vecí, ktoré vyzerajú zvládnuteľne :-)


 No a ako posledné... chcela by som vedieť nádherne kresliť...
Toť vše na dnes.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára