17. 3. 2012

Pauza.

Mám pokazený notebook, povedala by som, že by bolo treba preinštalovať celý windows. No a čo, že sa mi pravdepodobne všeeetko zmaže, nech to len prosím šlape. Hold, nič mi nechce otvoriť. Aj teraz som len na požičanom, do ktorého sa mi neoplatí nič inštalovať a ani sťahovať, takže tak. 
Počúvam si tu Chinese Democracy, húpem nohami, pokyvkávam hlavou a debilne sa usmievam na dva zdrapy papiera, ktoré predo mnou ležia. Teda, nie sú to občajné zdrapy papiera - sú to lístky na moje milované Guns, do Piešťan ;-) Záviďte mi, sama tomu ešte neverím :-) Dnes som si ich priniesla domov, och, sú nádherné, ani by ste neverili. Idem si ich uložiť na bezpečné miesto, pekne ich vložím do Reckless road, aby sa nezapatrošili a nedajbože dokrčili. Uff, sú tam.
Jo a kúpila som si dnes aj nenormálne úžasné tričko. Keď budem mať vlastný notebook, tak to všetko pofotím, spravím konečne post s mojimi fotkami :-D
Hmmm. Neviem kedy sa vidíme, asi vtedy, keď sa mi ntb spojazdní.
Dovtedy sa majte krásne, počúvajte kvalitu a užívajte si život! ;-)
P.S.: Oli, prepáč, že som ti furt neodpísala na ten mail. Akonáhle budem mať svoj notebook, tak ti všetko pekne zreferujem :-)

/,,/ sex, drugs n rock n roll ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára