8. 3. 2012

Some surprises.

Hm, ako by som to zhrnula? Totiž, maximálne sa mi nechce písať nejaký dlhý článok..
Takže...
Po prvé, mama nemá voči L. žiadne námietky. A ja som rada, že som sa jej so všetkým priznala. Sama neviem, kde sa vo mne zobralo toľko odvahy skočiť do jamy levovej, ale budiš, vyšlo mi to vážne nad očakávania. Už sa neviem dočkať kedy to cca o pol hodinu poviem V. :-D
Po druhé, na Guns predsa len idem. Mehe. A s ním. A s jeho partiou. Noo a tvárme sa, že tam moja mama tiež nejde. Vraj robiť dozor. Fajn, fajn, ale lepšie ako nič. Prežijem to, zabudnem že tam je a zabavím sa.
Po tretie, napísala som jednu poviedku do súťaže a ukázala ju slovenčinárke. No a momentálne som v učiteľskom zbore témou č. 1, preto vraj nevedeli, aký talent majú v škole. Fuck yeaaa 3:-D
A po štvrté... slobodu všetkým punkáčom, metlákom a rockerom priatelia! ;-)
/,,/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára