17. 2. 2012

Apocalyptic love.

 

Aký dokonalý názov pre Slashov nový album. Aký krásny cover albumu. Frank Maddocks má zlaté ruky, darmo, je to proste ÚŽASNÉ! Nenormálne sa teším. Na zvuk Slashovej gitary a Mylesovho hlasu, dokonalej chémie na javisku v každom ohľade. Navyše, je zverejnených už celkom dosť dátumov z turné. Škoda, že okrem Talianska tam však z Európy zatiaľ nie je nič iné. 

Inak mali sme menšiu úlohu napísať o svojom životnom vzore. Ja som to dala nejak takto:  Možno vám príde tuctové, že opisujem nejakú slávnu osobnosť, ktorú vlastne ani nepoznám. Robí to tak väčšina mladých ľudí, pretože sa tej osobe chcú silou-mocou podobať. U mňa je to rovnaké. Hovorím tentoraz o Slashovi, mojom životnom vzore, v každom ohľade. Či už po ľudskej stránke, alebo nejakej inej. Má na konte veľa úspechov, z ktorých sa ani nedajú vybrať tie najlepšie, každý je dôležitý a niečím výnimočný. Viete, pre mňa je obrovským gitarovým vzorom. Tóny, ktoré dokáže vylúdiť zo svojej obľúbenej Gibson Les Paul mi odŕthajú slová od úst. Niečo neopísateľné, ale iba pre toho, kto dokáže oceniť krásu zložitých gitarových sól. Teraz sa dostávam k tomu, prečo ho milujem ako človeka. V prvom rade, on z úst vypustil moje motto, ktoré znie: "Nemôžete čakať na osud, aby vám dal to, čo si myslíte, že si zaslúžite, musíte na tom pracovať, aj keď si myslíte, že ste zaplatili svoje dlhy. Možno ste dosiahli, čo ste chceli, ale ste si istí, že ste pochopili lekciu?" Tá veta mi zakaždým dodá sily. Slash si prešiel všeličím. Závislosti na drogách, alkohole, pretože tak to už v rockovom priemysle býva. Ale našiel ženu, majú dvoch krásnych synov a zo zhýralca sa stal milujúci otec... Navyše, hudba vás nikdy nesklame. A mne pomáha, viac ako čokoľvek iné. Pomáha mi prežiť. Bez Slasha by som tu už vážne nebola. Je to iné, úplne iné ako keď niekto opisuje nejaký iný vzor. Pre mňa to znamená tisíckrát viac.

Btw. v tejto rubrike budú pribúdať novinky čo sa Slasha týka. :-P

1 komentár: