15. 2. 2012

Bucket list #1

Čo sa týka mojej nálady: som proste rozčarovaná. Správa sa voči mne akoby som mu ublížila, resp. niečím ho naštvala. Ale ja som predsa nič neurobila! ..Teda pokiaľ viem. Ale je to jeho chyba. Čo ešte chce?! Najprv sa mi vykecáva, vyplakáva na pleci, následne ma zmotáva, potom sa opäť vykecáva a teraz... Ja to nechápem. Chce ma azda verejne ponížiť? Nie, to sa mu nepodarí. Nikdy. Som dokonalo obrnená. Takže je to už len na ňom, či ma stratí, ale sa uvedomí. Tak ľahko však neodpúšťam.

---------------------------------------------------

No a čo sa týka nadpisu, rozhodla som si urobiť malý bucket list. Dnes to bude na tému akých ľudí by som chcela stretnúť. Aj tak si myslím, že vás môj výber aj tak veľmi neprekvapí. ;-)

 

Slash. To ani popis nepotrebuje, každý z vás vie ako veľa pre mňa znamená. Jop, aké, nečakané. :-D


 

Axl Rose. Pretože viem, že toho zažil strašne veľa a ružové to nebolo. A ja sa ho chcem spýtať na veľa častí z jeho textov, chcem vedieť ako to všetko vtedy myslel.

 

A pochopiteľne úplne všetkých členov Guns, okrem tých zo súčasnej zostavy.

 

Taylor Momsen. Úžasná speváčka, robí to čo chce. Obrovský obdiv.

 

A samozrejme môj najnovší objav Rick Genest aneb Zombie boy. Išiel sám, proti všetkým, riskol to. Skvelý chlap, inšpirácia ako sa patrí. Toť vše.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára