26. 2. 2012

Bucket list #2

Tak dnes na tému čo by som chcela mať :-) Nechce sa mi moc obkecávať... a asi toto nie je úplne všetko, ale tak zhruba. :-D Zajtra sa pokúsim o wishlist, ktorý budem postupne doplňovať. ;-)


Takže v prvom rade tetovanie.. Niečo trefné, asi bielou a na stehno. Hlavne nenápadné, aby to nevideli tí, ktorí by to nemali vidieť. :-D



Ďalej pierc v nose. Toto septum, čo je na obrázku sa mi strašne páči, ale skôr asi z toho bude len jednoduchá náušnička naboku, resp. kruh.


Červené dlhé rovné vlasy s ofinou. Strašne po niečom takomto túžim, už hrozne dlho... Len z toho asi nič aj tak nebude, keď počúvam, že čo robia tie farby a žehlenia s vlasmi, tak som aj celkom vďačná za moju čiernu dlhú kučeravú hrivu.


 A toto chcem mať v uchu!! Tie ďalšie náušničky sú perfektne rozdelené a tamten tunel má presne tú veľkosť ktorá je tak akurát. :-) Ten tunel tiež asi nebude, ale tie piercy po uchu určite. :-)

 

A steely. Tie budú čoskoro! 3:-D

1 komentár:

  1. Ofinu mám a vlasy si žehlím taky a musím říct, že nějak moc mi to vlasy neničí, ale ono záleží na jakou teplotu si je žehlíš. Já si žehlím na 170° - 180° + použím sprej na ochranu proti teplu, ale mám spolužačku, co si dřív žehlila vlasy na 200° a to potom to jde vidět hlavně na konečcích...
    Jinak kroužek v nose je taky můj sen ^^

    OdpovedaťOdstrániť