14. 2. 2012

Bulletproof outsider.

"You can't wait around for destiny to give you what you think you deserve, you have to earn it, even if you think you've paid your duess. You might have achieved what you wanted, but are you sure you learned the lesson?"
- Slash The Book -

Keď som začínala počúvať Guns N Roses  nemyslela som si, že to dopadne takto. Že za tak krátky čas sa zo mňa stane úplne niekto iný. Je to zvláštne, mám iné priority, iné sny. A to len a len kvôli hudbe a textom mojich najmilších. Hudba vás ovplyvní, či už na to veríte, alebo nie. A je len na vás, či si vyberiete správnu cestu, alebo sa necháte zlákať takou, ktorá vám ju zatieni. Lenže to je nadlho a väčšina to aj tak nepochopí. No ja som rada, že som taká, aká som. Outsider poväčšine. Iná, oveľa iná ako moje okolie. Vnímam všetko inak, neriešim banality a wooeeey, je mi viac menej fajn. 

 

"Everybody has their own opinion, their own ideas of what beauty is." 

Rick Genest. Úžasný chlap. Skvelá inšpirácia. Maxitágo moje, odpusť mi to, ale je dokonalý. ;-) Bolo mu jedno čo si o ňom myslia, proste išiel do toho všetkého. Má moje obrovské uznanie a obdiv.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára